2012. október 29., hétfő

24.rész

Reggel, amikor felébredtem még csak fél 8 múlott pár perccel. Justin még aludt mellettem, így óvatosan kimásztam mellőle, és a fürdőszobába mentem, ahol beálltam a zuhany alá, hogy kicsit felfrissüljek. Nem zuhanyoztam sokáig, 10 perc múlva már a tükör előtt álltam, és magam köré tekertem a törölközőt, úgy mentem vissza a szobámba. Azt hittem, hogy Justin még aludni fog, de telefonon beszélt valakivel. Háttal volt nekem, így nem látott. Úgy hallottam, hogy Scooter van a vonal másik végén, de nem voltam benne biztos. Nem akartam zavarni, így a szekrényemhez mentem, hogy kiválasszam a ruhámat, amit ma viselni fogok a stúdióban. Már ott álltam 1-2 perce, amikor megéreztem magam mögött Justint. Magához fordított, és kaján pillantásával találtam szembe magam, de nem mondott semmit, csak azonnal megcsókolt. Kuncogva viszonoztam a csókot, és a hajába túrtam a kezemet. Justin sem tétlenkedett, egyik keze felfedezőútra indult a testemen, a törölközőn keresztül. Másikkal pedig a combomat markolta. Szét akarta bontani a mellem felett lévő kisebb csomót, ami azért volt ott, hogy ne essen le rólam a törölköző, ám ekkor megállítottam.
- Most ne. Sietnem kell, és anyu is nemsokára megérkezik. - mondta.
- Akkor ne mászkálj előttem így. - súgta elfojtott hangon, miközben a fenekemre helyezi az egyik kezét. – Öltözz fel!
- Azt akarnék, de ahhoz, hogy felöltözzek, talán el kellene engedned. - nevettem, és eltoltam magamtól. Kicsit csalódott ábrázattal távolodott tőlem, egészen a fürdőszoba ajtóig, ahol aztán megfordult, és bement. Fejcsóválva fordultam újra a szekrényem felé, és kivettem a ruhadarabokat, amiket kiválasztottam. Egy egyszerű szürke felsőt választottam, ami lecsúszik az egyik vállamon, és egy fekete rövidnadrágot. Kicsit elpakoltam a szobámba, és Justin pont akkor jött vissza, amikor kész lettem.


- Éhes vagy? - kérdeztem.
- Kicsit. - bólintott.
- Akkor gyere, menjünk. Még van időnk bekapni valamit. - mondtam neki, aztán fent összeszedte a cuccait, és én is a sajátomat, amire szükségem lehet ma, majd lementünk a konyhába. Mivel nem volt annyira sok időnk, ezért csak tükörtojás mellett döntöttünk, és ameddig én azt csináltam, Justin elvállalta a kávé készítését. Amikor ő is, én is kész lettem, egymás mellé ültünk az asztalhoz, és elkezdtünk reggelizni.
- Jól laktál? - kérdeztem Justint, amikor befejezte az evést. Én hamarabb végeztem, mint ő, így már csak a tejeskávémat kortyolgattam.
- Igen, köszönöm. Nagyon finom volt. - mosolygott, majd közelebb hajolt, hogy megcsókoljon. Azt hittem, hogy csak egy rövidebb kis szájra puszival akarja meghálálni a reggelit, de neki más elképzelései voltak. Egyre jobban elmélyítettük a kis csókunkat, és szinte már majdnem az ölében ültem, amikor megzavartak minket.
- Khm. - hallottam, ahogy valaki megköszörüli a torkát. Azonnal elváltunk egymástól, és fejünket az érkező személyre kaptuk, aki nem volt más, mint anyu. Egyik kezében a táskája volt a másikat pedig a csípőjére tette, úgy nézett minket felhúzott szemöldökkel. Próbáltam leolvasni az arcáról, hogy mit gondolhat, de nem sikerült. Sikerült felvennie a póker arcot. - Jó reggelt.
- Öhm, szia. - köszöntem, de alig tudtam megszólalni. Nagyon zavarban voltam. Ránéztem Justin arcára, aki lehajtott fejjel ült, és láttam, hogy ő is legszívesebben elsüllyedne most a föld alá, mint én.
- Jó reggelt. - nyögte ki Justin is nagy nehezen, amikor felnézett.
- Mi .. szóval.. - kezdtem, de nem igazán tudtam, mit mondjak. Oké, hogy anyu tud Justinról, de azért nem akartam, hogy egy ilyen helyzetbe találjon minket. Főleg azt nem, hogy ilyen hamar.
- Elmész? - kérdezte, mivel látta, hogy nem tudok szinte megszólalni se.
- Igen, a stúdióban leszek egész nap. Tudod, a saját dalom.
- Igen. - bólintott. - Én megyek, lefekszek, mivel nagyon fárasztó éjszakám volt. Majd beszélünk. Justin, örültem. - nézett rá anyu, és talán még egy mosoly félét is megvillantott, majd már ott sem volt. Kicsit megkönnyebbülten fújtam ki a levegőt, amikor rájöttem, hogy nem kezd el kérdezősködni, és semmilyen megjegyzéseket nem óhajt tenni ránk.
- Ez gáz volt. - súgta Justin, talán attól félve, hogy anyu meghallja.
- Kicsit. - bólintottam. Pár pillanatig nem szóltunk egymáshoz, csak néztük a másikat, majd egyszerre tört ki belőlünk a nevetés.
- Menjünk inkább, jó? Nem akarok még az apukáddal is összefutni. - mondta, amikor sikerült abbahagynia a nevetést.
- Rendben. - értettem egyet, így a piszkos edényeket csak betettem a mosogatógépbe, felkaptam a táskámat és a telefonomat, majd kimentünk a házból. Justin a Range Roverrel jött tegnap este, így azzal vitt el engem a stúdióhoz. Kb. 10 percig tartott az út, amit csendben tettünk meg. Csupán a rádiót lehetett hallani, de ez nem amolyan kínos csönd volt, hanem inkább megnyugtató.
- Mikor látlak? - kérdezte, amikor leparkolt.
- Nem tudom, majd hívlak. - fordultam fel. – De azért te is hívhatsz. – tettem hozzá.
- Jól van. Ügyes légy, már nagyon szeretném hallani a saját dalodat. - mosolygott.
- Ígérem, te leszel az első, akinek megmutatom.
- Remélem is. – nevetett fel. - Vigyázz magadra. - kérte, mire én bólintottam, aztán odahajoltam hozzá egy csókért. Mosolyogva váltam el tőle, és már ki akartam szállni az autóból, amikor megfogta a kezemet, így érdeklődve néztem rá vissza. - Szeretlek. - súgta. Egy ideig csak néztem őt, végül kezemet az arcára tettem, és úgy szólaltam meg.
- Én is téged. - mondtam, aztán egy puszit nyomtam a szájára, eltávolodtam tőle, és egy intés után tényleg kiszálltam, hogy bemenjek a stúdióba.

Köszönöm az előző részhez a komikat, remélem ez is tetszett, és leírjátok a véleméyneteket! :)

8 megjegyzés:

  1. Annyira aranyosak együtt. :)) Justin nagyon nem bír magával, ami mondjuk nem baj, nekem kifejezetten tetszik. :D Jól bemutatkozott Ash anyukájának. Mikor lesz már balhé? Arra várok, hogy Austin és Justin szembe kerüljenek egymással vagy valami. Na, jó ezeket a szerelmes részeket is imádom, de na. :D Várom nagyon a következőt.
    Puszi
    Bea ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi, lesz majd balhés rész nemsokára, ígérem:) és köszönöm a komidat <3

      Törlés
  2. Justin milyen cuki!!! <3 meg milyen kanos! :-D nagyon imádtam, olyan édesek együtt! <3 :-)XD:-* hamar legyen új rész és szakítson Austinnal!!! :-)

    VálaszTörlés
  3. De cukorfalat:$:)
    kövit:$
    Justiiiin <3

    VálaszTörlés