2012. október 14., vasárnap

20.rész



http://www.youtube.com/watch?v=kOGBIbqXwYE

Justin kiemelt a medencéből, a szélére ültetett, majd ő is kimászott belőle, aztán megfogta kezemet, és bevezetett a házba. Ott szinte azonnal nekem esett, neki lökött a falnak, és vadul csókolni kezdett. A fenekem alá nyúlt, belemarkolt, felkapott az ölébe, nekem pedig egy apró sikoly hagyta el a számat. Elindult velem fel a lépcsőn, és az emeleten bementünk egy szobába. Lábával berúgta az ajtót, majd az ágy felé mentünk, ahová letett, és fölém mászott. Nem csókolt azonnal meg, csak néztünk egymás szemeit.
- Még meggondolhatod magad. - súgta.
- Fogd be, Justin! - ráztam meg a fejemet, aztán kicsit felemelkedtem, és megcsókoltam. Kezeimmel lehúztam őt magamhoz, így már szinte rajtam feküdt. A csókunk egyre mélyebb, szenvedélyesebb, követelőzőbb lett, majd a levegőhiány vetett véget neki. Justin ezúttal a nyakam kezdte el apró kis puszikkal, csókokkal kényeztetni, ugyanúgy ahogy a medencében. Egyre lejjebb haladt, és egy apró sóhaj hagyta el a számat, amikor megéreztem ajkait a melleimnél. Én eközben az izmos hátán jártattam fel-le a kezemet, néha beletúrva a hajába. Minden egyes négyzetcentiméteren próbáltam megérinteni, majd felbátorodva megemelkedtem, mire ő becsúsztatta a kezét a hátamhoz, és kikötötte a fürdőruhám melltartó részét, így már nem takarta semmi a melleimet. Nem voltam előtte zavarba, élveztem átható, vággyal teli pillantásait. Ajkaival melleimet csókolta, míg kezét egyre lejjebb csúsztatta, aztán megérintette legérzékenyebb pontomat, bugyin keresztül kezdett el simogatni, és én hangos sóhajokban törtem ki.
Egy pillanatra felemelte a fejét, szemembe nézett, én pedig magamhoz húztam, és szenvedélyesen kezdtem el csókolni. Körbeöleltem a nyakát, szorítottam őt. Élveztem, hogy meztelen felsőtestünk egymásénak feszült.
Hirtelen ötlettől vezérelve fordítottam, így én kerültem felülre. Adtam egy puszit a szájára, aztán mellkasára tértem, egyre lejjebb haladva. Már a fürdőgatyájának a szélén jártam, amikor felhúzott, és megcsókolt. Nem hagyta sokáig, hogy én legyek felül, megemelt, majd fordított rajtunk. Bosszúsan néztem rá, mire ő felnevetett. Most ő irányított.  Keze a fenekemhez vezette, aztán megéreztem, hogy beleakasztja az újait a bugyim szélébe, és lassan elkezdi lehúzni rólam. Pillanatokon belül már teljesen meztelenül feküdtem alatta. Teste hozzám simult, így éreztem, hogy mennyire kíván, ennek hatására pedig újból felsóhajtottam. Zavart, hogy még mindig elválaszt minket valami, ezért az ő nadrágjától is hamar megszabadultunk. Lázasan érintettem őt mindenhol, teljesen feltüzelt, ahogy meztelen, felforrósodott testünk egymásénak feszült. Eszméletlenül izgató volt, egyszerűen képtelen voltam tovább várni. Hihetetlenül kívántam, érezni akartam már, ahogy birtokba veszi a testemet. Tekintetemmel az övét kerestem, majd némán kértem, és megértette, mit akarok. Teljesítette a kérésemet, hiszen ő sem vágyott másra. Mélyen a szemembe nézve hatolt belém, mire egy sóhaj tört ki belőlem, és összeszorítottam a szememet. Lassan kezdett el mozogni, közben pedig lágyan csókolt. Közös ritmusban mozogtunk, tökéletes összhangban. Éreztem őrült szívverését, egyre sűrűbbé váló lélegzeteit. Egyik kezemmel hajába túrtam, néha-néha belemarkolva, míg másikat a hátán tartottam. Justin a nyakamat csókolgatta, miközben kezei a melleimen és a combomon kalandoztak. Élvezettel hallgattam a sóhajait, nyögéseit, miközben egyre gyorsabb tempóra váltott. Teljesen összeforrtunk, egyek voltuk, elmerültünk egymásban. Együtt értük el a tökéletes beteljesülést, közösen jutottunk a csúcsra. Egyszerűen hihetetlen volt. Justin erőtlenül nehezedett rám, arcát a hajamba fúrta, és a fülembe pihegett. Csukott szemmel feküdtem, és öleltem magamhoz, vártuk, hogy légzésünk normális szinte lassuljon. Justin felemelte a fejét, szemembe nézett, aztán megcsókolt. Szenvedélyesen, szeretet teljesen.
- Mindjárt jövök. - súgta, a fülembe, miután elválltak ajkaink, majd felállt, és kiment a szobából.
Melegség járta át a lelkemet, boldognak éreztem magam. Igazán boldognak. Magamra húztam a takarót, és csukott szemmel vártam, hogy visszajöjjön. Pár perc után aztán megéreztem, hogy besüpped alattam az ágy, majd a karokat, amik körbeölelték a derekamat. Nem szóltunk semmit, tudtuk, hogy ez most itt nem a szavak ideje. Szorosan egymáshoz bújtunk, és csak élveztük egymás közelségét, mígnem sikerült elaludnunk.


Amikor felébredtem, és kinyitottam a szememet, először nem tudtam, hogy hol vagyok, de aztán eszembe jutott a délután. Egy mosoly kúszott az arcomra, amikor megláttam a mellettem, még békésen szuszogó Justint. Egy kis puszit nyomtam az arcára, de ő még nem érzékelte ezt. Nem keltem fel, inkább kényelmesebb pozícióba varázsoltam magam, és körül néztem a szobába. Nem sok mindent láttam, mivel időközben beesteledett, és sötét volt. Kíváncsian néztem az órára, és meglepődve vettem tudomásul, hogy éjszaka 11 van. A mellettem lévő fiú mocorogni kezdett, és azonnal rákaptam a tekintetemet, ő pedig félig, hunyorítva nézett rám, de aztán elmosolyodott, rátette az egyik kezét az arcomra, majd kaptam egy kis puszit a számra.
- Szia. - suttogtam, és befészkeltem magam a karjaiba, ő pedig átölelt.
- Régóta fel vagy? - kérdezte rekedtes hangon.
- Nem, csak pár perce. - feleltem, és kicsit eltávolodtam tőle, hogy lássam az arcát. Kíváncsian, kicsit bizonytalanul nézett rám. Gondolom arra volt kíváncsi, hogy megbántam-e a történteket. Nem mondtam semmit, csak közelebb csúsztam hozzá, és megcsókoltam. Reméltem, hogy ez egy megfelelő válasz.
- Annyira csodálatos volt veled. - mondta halkan a fülembe, és közben kezét a derekamra simította a takaró alatt.
- Veled is. Örülök, hogy megtettük, nem bántam meg egyetlen-egy percét sem.
Homlokát az enyémnek döntötte, úgy nézett a szemeimbe, és láttam rajta, hogy valamit mondani akar, de mintha félne.
- Szeretlek, Ashley. - suttogta. Szinte alig lehetett hallani, de mégis tisztán kivehető volt, hogy mit mondott. Őszintén nézett rám, én pedig kicsit meglepődve. A szívem valahogy őrülten kezdett el dobogni, és azonnal melegem lett. A hasamban életre keltek a kis pillangók, és azonnal mosolyogni támadt kedvem. Egy ideig csak néztem, majd én is megszólaltam.
- Azt hiszem, hogy én is szeretlek, Justin. - mondtam.

Azt hiszem, hogy ilyen még nem volt, hogy rögtön másnap új rész, szóval cserébe kérek sok komit.Imádat<3

12 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
    TE JÓ ISTEN! Három szót mondanék: Vad, fantasztikus és... swaggy. :D:D Csak, hogy stílszerűek maradjunk, ha már Justin. :)
    Mikor az elején úgy egymásnak estek egyből az jutott eszembe, hogy na itt nagyon megbánások lesznek, de aztán mégsem... És nagyon örülök neki, hogy így alakult. A vége meg... OMG! Olyan kis cukik. :)) És most hogyan tovább? Kíváncsi vagyok nagyon. Ja, és imádtam, hogy egymás után két nap volt rész. :)
    Puszi
    Bea ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egymás után két nap rész, aztán 1 hét szünet :(
      Szerintem is aranyosak, és köszönöm, hogy írtál!
      Swaggy<3 :D

      Törlés
  2. Atya gatya! Szia(:
    Ez eszméletlen lett,imádom! Ez a kedvenc részem(: Isteni lett,siess:)

    VálaszTörlés
  3. na nem :D
    csodálatos rész volt! <3
    kövit :$
    azért szegény Austin.. :s
    de nagyon jó rész volt :$ <3
    Ash + Jus !!!!!!!!! <3
    Swaggy..:D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hahaa :D Köszönöm, hogy írtál, swaggy :D

      Törlés
  4. Szia.
    Nos, úgy gondoltam írok. Mivel te a Vivivel közös blogomra mindig írsz!:)
    Bátran kijelenthettem, hogy ez a kedvenc fejezetem.!:)
    Ha eddig nem voltam eléggé szerelmes Justinba, akkor majd most.:)
    Imádtam. Nagyon siess:)
    Flóraa. xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ne azért írj, mert én is írok, hanem azért, mert tényleg úgy gondolod, hogy akarsz írni! :) Egyébként pedig köszönöm, jól esik, és örülök, hogy tetszett! :)

      Törlés
  5. Hát ez.. szavakkal leírhatatlan. Nagyon tehetséges vagy. Olyan rég vártam már erre a részre és, hogy most elolvastam érthetetlen boldogság kerített hatalmába. Remélem minnél hamarabb lesz új rész! xxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól esik ezt olvasni, köszönöm szépen! :)

      Törlés
  6. Annyira jó volt. Eddig még nem éreztem ilyet, azt hiszem nagyon jó lett! Minnél hamarabb várom a következőt. Mert ez eszméletlen lett.
    Már csak Austint kéne kidobnia, hiszen itt van egy álompasi!
    Ancsa.

    VálaszTörlés