2012. szeptember 13., csütörtök

9. rész




- Nem! - ráztam hevesen a fejemet hétfő délután, amikor Demi bejelentette, hogy Justinnal fogok énekelni. - Kérlek, legyen valaki más.
- Miért, Ashley? Több millió lány lenne a helyedben, te pedig csak így visszautasítanád? - nézett rám.
- Ismerem már őt, nem akarok vele énekelni. - sóhajtottam, pedig tudtam, hogy Demi már eldöntötte.
- Figyelj rám, nem tudom, hogy mi van köztetek, de ez jó lehetőség neked. Justinnak nagyon nagy a rajongótábora. Képzeld csak el, ha a sok Belieber majd szavazni fog rád. Ő most az egyik leghíresebb előadó, ne szalaszd el.
- Nem tudom. - bizonytalankodtam.
- Ugyan már, egy hétig kell próbálnotok, aztán szombaton elénekelitek a dalt, és ennyi. 6 nap csupán, azt igazán kibírod. - győzködött a mentorom.
- Meglátom még, jó? Holnapra eldöntöm. - válaszoltam végül.
- Még ma este hívj fel, kérlek. Holnap már próbálnotok kell!
- Jól van. - bólintottam kelletlenül.
- Akkor válasszuk ki a dalt, amit egyedül fogsz énekelni. Neked mihez lenne kedved? - kérdezte, nekem pedig rögtön mosoly szaladt az arcomra. Leültem mellé, és elkezdtünk gondolkozni, mi lenne a legjobb a számomra. Valami jót akartunk, hogy megmutassam a nézőknek és a mentoroknak, megérdemeltem az újabb esélyt.

Amikor hazafelé tartottam, felhívtam a szüleimet, és elmondtam nekik, hogy Justinnal kellene énekelnem, akik ugyan nem nagyon ismerik őt és a munkásságát, de azért azt mondták, hogy menjek bele, ha tényleg olyan híres. Ami viszont meglepett, hogy Austin is azt mondta, énekeljek vele. Eddig még teljesen kiakadt, amikor vele voltam, most meg már ő mondja? Ugyanazzal jött, mint mindenki, hogy lehet csak jól járok vele. Meglepett, nagyon a válasza, de miután mindenkitől ezt hallottam, tényleg elgondolkoztam az ötlettel, és rájöttem, igazuk van. Vesztenivalóm nincs, egy hetet kibírok vele, lehet, hogy normális lesz. Nagyon reméltem.

Este még felhívtam Demit, hogy közöljem vele a döntésemet, aki kitörő örömmel fogadta a hírt. Csak tudnám, miért ragaszkodik hozzá annyira.

Nem vártam a holnapi napot, minél hamarabb túl akartam már lenni ezen a héten. Az adott egy kis reményt, hogy Demi előtt biztos nem fog bepróbálkozni.

Mivel holnap már reggel kezdődik a próba, és nem akartam fáradt lenni, ezért egy hosszú fürdés után hamar az ágyba bújtam. Szerencsére hamar sikerült elaludnom.

Reggel, az ébresztőórám ébresztett, én pedig gyorsan kiugrottam az ágyból. Egyből a szekrényemhez mentem, hogy kiválasszam, mit vegyek fel. Egy rövidnadrágra és egy fehér mintás pólóra esett. A hajamat kivasaltam, majd miután kisminkeltem magam kész is voltam.

                                                                

Lementem a konyhába, ahol ott volt mindenki, de így is már csak 6-an voltunk. Én egyedül a lányok csoportjából, Chuck a fiúk csoportjából, Rick a 30 felettiek csoportjából, a csapatok csoportjából pedig Kelly és Leo. Mindannyian együtt fogunk elmenni a stúdióba, így egy autó jött értünk, amivel bevittek minket. Ott aztán elváltak az útjaink, mindenki ment a saját mentorjához.

- Micsoda véletlen, hogy pont együtt fogunk énekelni, nem? - hallottam meg hirtelen mellőlem egy hangot, miközben mentem a kis terem felé ahol próbálni szoktunk.
- De, az. - feleltem unottan.
- Ugye örülsz? - kérdezte.
- Hát persze. - feleltem ironikusan, és küldtem felé egy gúnyos mosolyt. - Ez a legjobb dolog, ami történt velem az X-factorban.
- Haha, gúnyolódj csak. Majd meglátod, jó móka lesz.
- Neked biztosan. - dörmögtem, de nem válaszolt, így az sem biztos, hogy meghallotta, de valószínűleg azért nem szólt, mert már beértünk Demihez.

Megtudtam, hogy mivel közeleg a karácsony, a Mistletoe-t fogjuk énekelni. Örültem neki, mert szerintem egy nagyon szép szám, de nem tudtam elmenni Justin vigyorgása mellett, ami gondolom azért volt, mert mindketten tudjuk, miről szól az a dal. Próbáltam kerülni vele a szemkontaktust, de néha, sőt elég gyakran akaratlanul is rátévedt a tekintetem, amitől nagyon bosszús lettem.

Demi szerencsére nem vette észre, hogy kicsit feszült vagyok Justin társaságában. Már csak az hiányzott volna, hogy elkezdjen kérdezősködni. Az is nagyon furcsa volt neki, hogy először nem akartam elvállalni ezt a közös éneklést, hiszen ő úgy tudta, jóban vagyunk.

Ma még nem énekeltünk közösen, csak megbeszéltük, hogy hol fog bekapcsolódni hozzám Justin, és ki melyik részt fogja majd énekelni. Később szerencsére csak ketten maradtunk a mentorommal, mivel Justinnak dolga volt ma, én pedig ennek különösen örültem.

Egész nap a másik dalomra koncentráltunk, aztán összegyűltünk a többiekkel, és a közös dalt is megbeszéltünk, a mentorokkal együtt. Egy igazán vidám szám lesz, és már nagyon vártam a szombatot. Nem csak azért, mert akkor véget érnek a Justinnal való próbák.

Itt is van az új rész, szerintem igazán hamar hoztam, remélem tetszett, és írtok, milyen lett! :)




6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó lett! <3 Érdekel mi lesz szombaton, szerintem nem fog könnyen eltelni ez a hét. :)
    Pusz
    Dorothy
    Nincs kedved egy link cseréhez? http://lovesummerandus.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, és persze, ki is teszlek! :)

      Törlés
  2. Kicsit kevés volt Justin, de remélem a következőben majd annál több lesz. :) Meg azt is, hogy most már letett erről a letámadom-Ashleyt-lesz-ami-lesz dologról. :D A kedves énje jobban bejön. A Mistletoe tényleg egy szép szám, és hát nem csodálom, ha annyira vigyorgott Jus. Csak nem tervez valami rögtönzést a színpadon? :D Na jó, nem találgatok, várom a következőt.
    Puszi
    Bea ♥

    VálaszTörlés
  3. omg..^^
    gyorsan kövit..:$
    imááádom <3
    bejön.. és tök csúcs! :D
    Justin és Ashley <3 <3

    VálaszTörlés