2012. szeptember 16., vasárnap

10. rész





Kiss me underneath the mistletoe
Show me baby that you love me so-oh-oh
Oh, oh ,ohhh
Kiss me underneath the mistletoe,
Show me baby that you love me so-oh-oh
Oh, oh ,ohhh


Énekeltük közösen Justinnal az utolsó sorokat. Közel volt hozzám, arcát szinte csak pár cent választotta el az enyémtől, úgy énekeltünk egymás szemébe nézve. A dalszöveggel szerencsére nem volt már problémám, hamar sikerült megtanulnom, ugyanis eléggé fülbemászó a szövege, és nem is nehéz. Justin már nagyobb problémát okozott.

- Hú, ez nagyon jó volt. - mondta Demi, amikor végeztünk. Zavartam kaptam el a tekintetem Bieberről és léptem hátra kettőt, majd a mentorom felé fordultam, aki vigyorogva nézett minket. - Egyre jobbak vagytok együtt, szombatra fantasztikus lesz. Biztosan megnyeritek majd a közönség és a többi zsűri szavazatát is. Nagyon illik a hangotok a másikéhoz, és olyan kis aranyosak vagytok együtt. - nevetett fel, mire én fülig pirultam és lehajtottam a fejem. - Örülök, hogy téged választottunk Justin. - intézte a mellettem álló fiúnak a szavait.
- Én is örülök. - szólalt meg, és szinte láttam magam előtt vigyorgó arcát. - Te nem, Ash? - karolta át a derekamat.
- De. - mosolyogtam rájuk, és kibújtam a karjai közül, majd leültem a teremben lévő székek egyikére, aztán belekortyoltam az ásványvizembe. Tényleg jó volt a szám, tetszett, ahogy énekeltük, és tudom, hogy jó választás volt Justin. Csupán az a probléma, hogy ő állandóan flörtölgetni próbál velem, néha még Demi előtt is. Ez nagyon idegesít.
- Még elpróbáljuk párszor, aztán mára végeztünk, jó? - kérdezte Demi, mi pedig bólogattunk.

Tartottunk egy kis szünetet, és már éppen kezdtük volna, amikor megcsörrent Demi telefonja.

- Ne haragudjatok, de ezt fel kell vennem. Sietek. - mutatott a kijelzőre, aztán felállt és ott kiment a szobából.
- Szuper. - dünnyögtem.

Minél hamarabb túl akartam már lenni ezen a próbán, mivel reggel 10-től a stúdióban vagyunk, és most már fél 7 van.  Volt táncpróbám, énekeltünk a többiekkel, aztán a másik számot is elpróbáltuk, és fél 6-től pedig Justinnal vagyunk. Nagyon fáradt voltam, nem vágytam másra csak egy forró fürdőre aztán a puha ágyamra.

- Tudsz róla, hogy nagyon szuper  vagy? - ült le mellém Justin.
- Ugyan. – legyintettem zavartan
- Tényleg így van. Nagyon szép a hangod, Ashley. - mosolygott.
- Köszönöm. - néztem rá. - Örülök, hogy így gondolod. Jól esik. - pirultam el egy kicsit.
- Jól áll neked a piros. - villantott rám egy félmosolyt, mire én még jobban vörös lettem, és inkább lehajtottam a fejemet. Ennek hatására a rövid hajam az arcomba hullott. - Na, ne csináld. - nevetett fel, és eltúrta a barna, kicsit hullámos tincseimet. - Nézz rám, Ash. - mondta, majd miután nem engedelmeskedtem neki, az állam alá nyúlt, és gyengéden kényszerített, hogy nézzek rá. - Ne takard el az arcodat, hiszen olyan gyönyörű. - bókolt tovább.
- Kérlek, ne mondj ilyeneket. - suttogtam. Kényelmetlenül éreztem magam, nem akartam, hogy ilyen szavakat intézzen felém. Zavarba jöttem tőlük, és neki nem kellene ilyeneket mondania nekem!
- Miért ne? -  halkította le ő is hangját, és közben egyre közelebb jött hozzám.
 -Mert nem akarom. Kérlek, Justin. - néztem a szemébe kérlelően, de aztán rögtön elkaptam róla a tekintetemet. - Értsd meg, én nem akarom ezt.
- Mit? - kérdezte, minta nem tudná, miről van szó? - Mit nem akarsz Ash? - suttogta, és már tényleg csak pár centi választott el minket egymástól. - Hiszen nem is csinálok semmit. - rázta a fejét.

Újra a szemébe néztem, és a nagy barna szemei szinte rabul ejtettek. Akármennyire is próbáltam, de nem tudtam másra figyelni. Szüntelenül néztem őket, ő pedig egyre csak közeledett, míg aztán az ajkai hozzáértek az enyémhez.

A szemeimet lassan lecsuktam, de nem csókoltam vissza. Ő egyik kezével a hajamba túrt, a másikat pedig a combomra tette, így próbált magához közelebb húzni. Kellett egy kis idő, mire rájöttem, hogy mi történik, és akkor, feleszméltem, majd azonnal eltoltam magamtól.

- Te szemét! – toltam el magamtól, aztán felálltam, és a szoba másik végére mentem, számat törölgetve. - Szándékosan csináltad. - néztem rá villámokat szóró tekintettel.
- Mit? - nézett rám pimasz vigyorral.
- Tudod nagyon jól! Annyira utállak! - mondtam.
- Ugyan már, Ashley. - állt fel ő is, és jött hozzám közel. - Nem értem, miért erőlködsz ennyire. Tudom, hogy te is akarnád. - gúnyolódott, és közben egyre közelebb, és közelebb jött. Szinte már a falhoz ért a hátam.
- Nem akarom, hát nem érted? Én Austint szeretem! Miért nem tartod tiszteletben az érzéseimet? - kérdeztem kétségbeesetten.
- Akarlak, Ash. - felelte őszintén. - Általában megszerzem, amit akarod, de ezt már tudod. Mit gondolsz, ki intézte el, hogy együtt énekeljünk? - vigyorgott.
- Mi van? - tátottam a számat hitetlenkedve.
- Bizony, én szóltam Deminek, és hát elég könnyen rá tudtam őt beszélni. – vont vállat.
- Gyűlöllek! - vágtam hozzá dühösen, majd löktem egyet rajta, kikerültem, és leültem a székre.
- Ugyan már, ne legyél ilyen merev. - fordult meg könnyedén.
- Ne szólj most inkább hozzám, jó? - kértem. - Elegem van belőled! Alig várom, hogy végre szombat legyen, és akkor befejeztem veled!
- Ahogy akarod. - nevetett, és tudtam, hogy nem lesz könnyű dolgom. Előre láttam, hogy hosszú lesz még ez a pár nap szombatig.

Remélem, hogy tetszett a rész, és megdobtok pár véleménnyel! Köszönöm az előzőhöz, nagyon jól estek! :)
u.i: szavazni még mindig lehet!
 

3 megjegyzés:

  1. Ajj, mikor adja már be a derekát Ash? Oké, ez így izgi meg minden, de lassan rá kell jönnie, hogy Justin milyen hatással van rá. Megcsókolta! Ki tudna ellenállni Justin csókjának? Én tuti, hogy nem, de ez más téma. :D Tök jó volt ez a rész is, csak Justin kicsit már megint elszállt. Na, mindegy. Elnézzük neki. :D Kíváncsian várom, hogy mi lesz a következőben. :)
    Puszi
    Bea ♥

    VálaszTörlés
  2. Annyira buli lenne ha beadná a derekát,de így olyan izgi:D Imádom,siess(:

    VálaszTörlés
  3. ahhhj.. :s nee...
    már azt hittem hogy enged az érzéseinek Ash.. de mégsem :\
    kövit kövit kövit..! :D
    ügyes vagy *-*

    VálaszTörlés