2012. szeptember 10., hétfő

8. rész




- Ashley. - kiáltott oda nekem, de én nem foglalkoztam vele, el akartam onnan menni. - Na, ne menj el. - ért mellém, és megfogta a vállamat.
- Nincs most kedvem a hülyeségeidhez. - néztem rá, és azt hittem, hogy a szokásos vigyorával találom szembe magam, de az arca most együttérzést, sajnálatot mutatott.
- Csak annyit akarok, hogy sajnálom a ma estét, hogy párbajoznod kellett, és főleg azt, hogy Staceyvel. - mondta őszintén.
-Öhm, köszi. - néztem le a földre, zavartan. Kicsit elszégyelltem magam, hogy én azonnal neki estem, és hátat fordítottam neki.
- Ha van kedved, akkor esetleg beszélgethetünk. Mint az előtt, tudod. - tette hozzá, amikor már tiltakozni akartam. – Megiszunk valamit egy közeli bárban, mit szólsz?
- Nem tudom, fáradt vagyok.
- Kérlek, ígérem, hogy nem csinálok semmit. Beszélgetünk kicsit, hátha jobb kedved lesz. - villantott felém egy mosolyt.
- Nem hiszem, hogy jó ötlet Justin. Austin így is féltékeny volt a múltkor, és nem akarok vele veszekedni.
- Nem kell megtudnia. - vont vállat.
- Akkor sem. - ráztam meg a fejem. - Jobb lesz, ha inkább visszamegyek az X-faktor házba, és lefekszek. Ne erőltessük ezt a barátság dolgot, ha neked az nem elég. Oké, lehet, hogy ma képes lennél úgy viselkedni, ahogy én azt akarom, de jobb lesz, ha inkább nem megyünk ma sehová.
- Ne csináld már. - fintorgott. Nem tetszett neki, amit mondtam.
- Sajnálom, most megyek. Légy jó, és kérlek, a jövő héten próbálj meg elkerülni. Na, helló. - köszöntem el, és otthagytam. Még hallottam, ahogy eldörmög egy sziát, de nem törődtem vele. Lehet kicsit kemény voltam, de így lesz a legjobb.


Justin szemszög

Justin te egy idióta vagy. - ostoroltam magam.- Jól megcsináltad, még beszélgetni sem akar veled.

Már bántam, hogy úgy letámadtam akkor azzal a csókkal. Talán várhattam volna még egy kicsit, de egyszerűen már nem tudtam!

Nem akartam elhinni, hogy most is visszautasított és elment inkább aludni. Pedig tényleg szépen, és aranyosan közeledtem felé. Semmi hátsó szándékom nem volt vele. Már tényleg, fogalmam sem volt, hogy mit csináljak, amikor eszembe jutott valami, ami egész jó ötletnek tűnt. Elindultam Demi keresésére, és már úgy voltam vele, 10 perc után, hogy feladom, amikor megpillantottam, hogy éppen menni készül.

- Demi! - kiáltottam oda neki, így megállt, és kíváncsian nézett körbe, aztán megakadt rajtam a tekintete, és mosolyogva várt. - Szia. - köszöntem, amikor odaértem.
- Szia, mit szeretnél? - kérdezte kedvesen.
- Mikor lesz az, hogy a versenyzők sztárokkal énekelhetnek? - érdeklődtem.
- Jövőéten, miért? - vonta fel a szemöldökét. Már válaszolni akartam, amikor hirtelen rávágta. - Nem! Felejtsd el!
- De miért? Kérlek! - néztem rá könyörögve.
- Nem, Justin! – rázta a fejét.
- Kérlek. - mondtam izgatottan. - Neki is jó lenne, ha velem énekelni, képzeld már el, azért elég menő vagyok, nem? - kérdeztem vigyorogva.
- Úristen, fogd be! - nevetett fel, majd gyengéden oldalba ütött. Tudta, hogy csak hülyéskedek, amúgy nem szoktam ilyen beképzelt dumát nyomni senkinek. - Meglátom még.
- Gondold át, elénekeljük, mondjuk a .. - gondolkoztam kicsit, hogy mi lenne a legjobb. - A Mistletoet! Az milyen jó már!
- Jól van Justin, ne éld bele magad, még őt is meg kell kérdeznünk.
- Ne! - mondtam talán kicsit hangosabban a kelleténél, mire ő érdekesen nézett rám.
- Mert?
- Szóval. - kezdtem el magyarázni. - Most nem igazán vagyunk jóban, de, esetleg ha együtt énekelünk, akkor kibékülhetünk.
- Nem is tudom, nem akarom, hogy zavard. Most sem volt a legjobb formában.
- Nem fogom! Segítek majd neki. Ígérem. - tettem hozzá, amikor megláttam, hogy milyen fejet vág.
- Jól van, de akkor is megkérdezem majd. Most viszont megyek haza. - mosolyodott el újra.
- Jól van. – egyeztem végül bele. Úgyis rá fogjuk beszélni!  
- Szia, Justin. Légy jó! - nevetett.
- Szia. - köszöntem el tőle egy puszival, aztán elváltak útjaink.

Sziasztok, tudom, hogy kicsit rövidebb mint szokott, de mivel már kezdődik az iskola, és nincs annyi időm, ezért úgy döntöttem, hogy rövidebbek lesznek a részek, és gyakrabban lesznek! :)
Remélem, hogy tetszeni fog, és leírjátok majd a véleményeteket! :)

4 megjegyzés:

  1. Na, Ashley most szenvedteti kicsit Justint. Nekem ez tetszik. :D Aztán a Justin szemszög... Kicsit belehabarodott már a mi kis sztárunk Ashbe, nem? Belátta, hogy nem kellett volna úgy nyomulnia, ha valóban akar valamit. Nagyon helyes. Ez a közös éneklés tök jó ötlet. Kíváncsi vagyok, hogy Ash mit szól majd, van egy olyan érzésem, hogy sem ő, de főleg Austin nem nézi majd jó szemmel.
    Puszi
    Bea ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, hogy írtál, majd meglátjuk, hogy jók-e a meglátásaid :P Örülök, hogy tetszett! :))

      Törlés
  2. OMG.. :D
    Szinte minden nap megnézem az oldalt, hogy van-e kint rész..
    végre kiraktad ^^
    kár, hogy ilyen rövid.. viszont ha gyakrabban hozod a részeket akkor no problem.. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Remélem a következő rés is tetszeni fog, ugyanis már fent is van! :)) és köszi, hogy írtál! :)

      Törlés