2012. december 17., hétfő

Díj


Először szeretném megköszönni a díjat Edinának. Nagyon aranyos vagy, hogy gondoltál rám. Köszönöm!

Szabályok:
- 11 dolog magadról
- válaszolj a feltett kérdésekre
- írj 11 kérdést
- küldd tovább a díjat

Rólam
1. Imádom Justint, ő sokkal több számomra, mint egy énekes.
2. Tériszonyom van.
3. Szeretem a romantikus drámákat.
4.Régen utáltam olvasni, most viszont szinte mindig csak azt csinálnám, ha lenne rá időm.
5. Utálom a fizikát, imádom a történelmet.
6. A 6 a szerencseszámom.
7. Kedvenc énekesnőm Avril, már 2007-től.
8. Félek a kígyóktól és a pókoktól.
9. Soha nem szeretnék macskát, de cukinak tartom őket.
10. 2 nagy álmom: találkozni Justinnal, és elmenni New Yorkba.
11. Nem szeretem a horror filmeket, félek miattuk éjszaka.

Válaszaim:
1. Mi vett rá a blogolásra?
    Már nagyon régóta olvasok blogokat, és sokat gondolkoztam, hogy én is elkezdek, de nem volt hozzá elég bátorságom. Végül egyik nap unatkoztam, aztán rászántam magam, és ez lett belőle.
2. Mi adott ihletet az íráshoz?
    Néha egy-egy zene, vagy film, esetleg klip, de többnyire csak úgy jönnek a gondolatok.
3. Ha egy napra valamelyik híres ember bőrébe bújhatnál, ki lenne az?
    Selena, hogy Justinnal lehessek. :D
4. Van háziállatod? Ha igen milyen?
    Van, egy kutya.
5. Csak hobbiként írsz, vagy van komolyabb terved is az írással?
    Szeretnék újságíró lenni.
6. Jelen pillanatba van  olyan srác, aki tetszik? :)
    Van.
7. Ha kívánhatnál hármat, mi lenne az?
    1. Justin
    2. Elutazni New Yorkba.
    3. Justinnal elutazni New Yorkba. :D
8. Ha felnőtt leszel, mivel szeretnél majd foglalkozni?
    Újságírás.
9. Milyen filmeket nézel szívesen?
    Romantikus dráma, romantikus vígjáték.
10. Mi volt a legjobb hír, amit valaha kaptál?
     Fogalmam sincs.


11 kérdés tőlem:

1. Blogokat vagy könyveket olvasol inkább?
2. Milyen zenét hallgatsz a leggyakrabban?
3. Milyen oldalakon vagy a legtöbbet, ha netezel?
4. Melyik a kedvenc könyved?
5. Mi volt a legjobb dolog, ami történt veled 2012-ben?
6. Mielőtt elkezded írni a sztorit, előre eltervezed, hogy mi lesz a vége, és, hogy mi fog benne történni?
7. Ha választhatnál, melyik hírességgel töltenél el egy napot, és, hogy viselkednél a jelenlétében?
8. Ez az első blogod?
9. Mi szeretnél lenni a jövőben?
10. Mennyi ideje írsz?
11. Mi a legnagyobb félelmed?

Akiknek én küldöm:

Bea
Nety
Brianna Rybak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése